torsdag 29 maj 2008

fyihelvete!

Precis nu när ja sitter vid datorn som fixerad vid BDB och inte har någonting att göra så går jag in på Mirellas BDB och blir fullständigt stel. Där har hon lagt in ett kort på Pierre en kille som jag och josse alltid kommenterade var så himla söt. Vi kallade honom tillochmed killen med det snygga modellansiktet. Där har mirella under ett foto skrivit Pierre 92-08 RIP.
Rip Rip Rip Rip Rip Rip Rip Rip Rip Rip Ripripripripriprirpirpirpirprirpirrriprrip.
orden går runt i mitt huvud. Andra personen på två veckor som en person har dött. Hur jävla hemsk kan världen bli vad hade han någonsin gjort någon ?
Självklart kan jag inte gråta över att han har dött, det känns så falskt, jag kände honom inte. Däremot så blir ja så illamående att ja sprang in på toaletten för ja trodde att ja skulle spy då jag började tänka ifall det hade varit någon av mina killkompisar. Emil, Jocke, Viktor, vem som helst. Ja vet hur mycket jag skulle lida, om jocke hade dött, femton år gammal . ja mår fortfarande illa när ja tänker på det.
jag tänker på när min kusin dog hur jävla tragiskt det var. Och min bästa vän om han hade dött. jag vet precis vad jag hade gjort. Jag hade slutit mig i mig själv, gråtit varje dag och fallit in i en djup deppresion och alltid bara tänkt på att jag förmodligen inte hade varit där när han tog sitt sista andetag.
Varför ska någon dö? jag hatar när folk dör alla dör ALLA DÖR varför ska någon dö?
ingenting kommer vara de samma när ja kommer till skolan imorgon det vet jag. ja undrar hur det hade varit om jag hade varit i skolan idag och fått reda på det, hur ja hade reagerat då. Om jag hade träffat mirella och om det var hon som hade berättat det för mig att pierre hade dött vad jag hade sagt? vad säger man i ett sånt läge då ens kompis vän har dött? Det känns så hemskt alltihopa.
Jag hoppas att jag ALDRIG i mina tonår behöver uppleva hur det är att ha sin vän som är 15-16-17-18-19 år gammal dör.
dör.
Död.
döden
vilka jävla ord.

Fyfan för döden varför är den här för?


i'm holding on your rope got me ten feet off the ground
I'm hearing what you say but I just can't make a sound
you tell me that you need me
and then you go and cut me down

Inga kommentarer: