torsdag 8 maj 2008

i HOOOOOOLAAAAAAAA !

jeppjepp! solklart väder da briiiiills är på.
Fan vilken skön da!
eller låt oss bara kommentera alla dagar som vi haft
här innan, varje kväll har det varit promenad nästan,
det är varmt så lääänge in på kvällen nu! riktig
sommar värme ffs! jag har tillochmed börjat att arbeta
på min solbränna, och jag bygger lite på den varje dag.
Nu sitter ja inne och känner att jag måste ut, har efter
skollan bara suttit på balkongen och solat, det är unigefär
vad jag har hunnit göra idag änsålänge iallafall. så snart
får man ringa Josse eller Mirella eller någon och fråga
om man ska dra ut på en liten promenad.....
ja har inte skrivit så mycket det senaste endast på grund
av att det har varit så underbart väder!
MEN UTIFALLATT NÌ INTE HAR LÄST MIN BDB
SÅ MÅSTE JAG BERÄTTAAAAAHHH!!!
VI FICK LÄGENHETEN!
Den UNDERBARA lägenheten i Majorna, Göteborg,
är VÅRAN! och om exakt 8 dagar är det nationalteatern
OCH en ny tjej börjar i våran klass, hm,hm, vem kan
hon vara? hon ska flytta hit från dalsland
(dalsland *gäääsp*)
hursomhelst hoppas hon e sjysst och inte nån jävla
fjortis för de oooorkar ja INTE!


PUSS PÅ ER OCH HA DE BRA!
jag ska orka leta upp kameraladdaren så att jag
kan ta lite sommriga och seriösa kort på mig :)
byebye!

1 kommentar:

misspipedream sa...

åååhhhh
jag hatar att jag har bilologiprov imorgon!!!
annars hade jag lätt dratt ut med dig, you know that<3