söndag 24 februari 2008

FÖDELSEDAK!!




från runt 5 månader till 15 år
I just know I'm the cutest ;) haha


Wiiie Krattis på födelsedaken till mig! YU

ida är ingen vanlig da för ida är det alexandras födelsedag!
Vaknade endå runt typ halv åtta, Haha eftersom att ja fick SMS av sötaste Lena :D
Tack älskling <33 Är fortfarande ganska dålig men de e MYCKET bättre ida. ja har mest hosta kvar fortfarande och de försvinner väl snart hoppas jag... har redan hunnit duscha, klä på mig, äta frukost och massa annat och klockan är bara 09:31.. Duktiga jag! Morsan gjorde även kaffe till mig i morse. fan de behövde jag verkligen kände ja efter att ja hade druckit det, så tack mamma :) Brorsan har ju flyttat hemifrån och har min 11 åriga kusin felix hemma hos sig nu, dom skulle gå på bio och sånt i helgen och umgås lite som "männen dom är" hahaha.. så antingen så dyker bror upp någon gång idag, eller så kommer han nån gång i veckan antar jag. han blir ju 21 nu, i oktober, så han har ju sitt egna gulliga liv och jag förstår om han kan dyka upp någon annan dag. Syster however kommer hem lite senare och grattar mig. hon var på fest igår hos sin kompis med Joa (hennes fästman)så dom är väl lite bakis ida kanske men hon skulle iallafall dyka upp en stund . hon blir nitton iår, syrran asså. och så flyttar hon nog snart. men hon är inte hemma så ofta endå, hon är mest hos Joa.. han blir också 21 och tro det eller ej så gick min brorsa och Joa i samma klass och var kompisar.. haha syrran blev ihop med brorsans kompis . han va lite sur över det först. unigefär som jocke, min kompis, han blev as arg på mig när ja gillade hans låtsas brorsa för ett år sen typ, haha! de e kul att ta upp det ibland asså ... well.. skriver lite senare ikväll och sånt :D och så hoppas jag att ja blir tillräckligt frisk ida för att kunna gå till kyrkan ikväll. Puss på er ALLA! <33 Yours forever, alex




Peace Love and Freedom for all

Inga kommentarer: