torsdag 21 februari 2008

Student

Japp nu snackar Syrran om sin student och vad hon vill ha i studentpresent osv.
en klocka tydligen "du och wille kan ju lägga ihop till en klocka.." ayeaaah!
vet du vad en klocka kostar, syrran ?
Hur som helst så sitter morsan bakom mig i soffan och snackar om att det förstfödda barnet är smartast, de andra är näst smartast och de tredje är minde smart igen.
det har tydligen forskare fått fram, såå.. de betyder väl att min bror som är den äldsta
är betydligt mycket smartare än mig? men dom har ifs. gjort detta i anslutning till lumpen
så det är ju mest bara testat på killar ifs. och inte lika mycket tjejer.
morsan: "ja e ju förfan smartare än barbro, det har ja alltid varit (barbro är hennes äldre syster) och sandra är ju inte dum..."
tack morsan men.. news. JAG ÄR DUM! seriöst. min intelligens ligger på minus för tillfället,
det måste jag nog erkänna.
äh morsan, varför hör jag kyrk musik med orglar och skit från tvn ? vad kollar hon på ??
aha.. de va ett tv program..
Halsen dödar mig. fan va ont det gör. verkligen sådär rossligt när man hostar och de känns som att någon river mig i strupen. uscha uscha uscha. men nu kom farsan hem med brorsan (max, min hund) och så ska nog farsan sitta nu.
Så jag drar mig
får ont i huvudet av dataljuset.
puss på er

Peace love and freedom for all! yours forever, alex. <3

Inga kommentarer: