lördag 23 februari 2008

Sjuk...

hejsan folket.
hur är det med världen idag?
själv sitter jag och är mega sjuk.
tydligen influensan ... bad morsan att

köpa någonting lätt att äta till mat
så hon köpte min favorit Felix - ost och skink paj
men eftersom att förkylningen påverkar mina

smaklökar och sånt, så smakar allting jag äter ren skit.
seriöst
REN SKIT !
usch ah de e INTE kul... :/
hursomhelst så typ sov jag ingenting inatt

utan hade feber och skit och hade frossa och sånt
så att jag har tagit igen för den sömnbristen
idag. ja sover verkligen bort hela dagen...
har typ två tredjedelar av pajen kvar och bara vill

inte äta mera. Har typ inte ätit nåt ida,
men känner ingen hunger.
idag skulle man egentligen har varit hemma hos Lena

och firat att hon blir sjutton <3
grattis älsklingen!
men det blev ju inte så dåva.. Och imorgon

är det min födelsedag..
femton år. fuck. ja lovar att ja kommer vara

sjuk på min egna födelsedag !!
och MILLA BTW! du bara MÅSTE ringa mig

och säga om du var med dom igår ;) <3<3
Puss på er alla och ett stort grattis till älsklingen Lena!!

Peace love and freedom for all.. <3

Inga kommentarer: