tisdag 19 februari 2008

Lalalalala

Ja.. Carolina Gynnings program på tv.
"I huvudet på Carolina" eller va de nu än heter.. och ida handlar det typ om groupies och skit och asså fan på ett sätt så förstår man ju dom men på ett sätt inte asså.. känner dom inte endå att efter ett tag så likssom försvinner spänningen med att hänga med på hela rockstar livet likssom? On the road. fan va kul, men. hade man inte velat vara MED i bandet istället för att bara ligga med alla? de är lite sjukt faktiskt, hahaha.. Men endå. Ah okej likssom.
Typ en tjej som snackade om sin "groupie klubb" hon var med i och hon ba "I just joined and I turned eighteen just a few weeks ago" Carolina ba "Wow, well what do your parents think?" hon ba "Actually, my father totally aproves. He was a hippie in the sixties.." Caroline ba "oh.."
vadå. är det okej bara för att hennes pappa var hippie på sextiotalet? hahaha fan va kul x'''D

Till mat idag var det korv med bröd med rostad lök och mos och hele skiten. De va fan länge sen.
så de va najs asså. korv med bröd är så jääävla gott! haha! :D
Och så har jag pratat med Uuee i telefon och så förhörde vi varandra på Fysiken som vi har prov i imorgon, förmodligen första lektionen och ja hoppas att jag kan allt! jag MÅSTE kunna allt..
hur som helst så har ja iaf satt upp mina anteckningar så ja läser dom varenda gång ja går förbi dom i köket. dom sitter på kylen asså..
damn. just precis nu kom ja på ett nytt ord för okej.. "Wokaj" haha :D asså "Wo" uttalas som i början av wow.. så de blir wokaj .. lite gött änna ;)
haha.. well well.
Ida va ja ju hemma från skolan också. sov typ ingenting inatt och vaknade med huvudvärk och fan så orkade inte ens resa på mig. bara stängde av alarmet på mobilen och la mig under täcket och frös för ja hade under natten gått upp och öppnat det och sen orkade ja inte resa på mig och stänga det igen. de e fan höjden av lathet asså, eller "Laten av höjdhet" som våran lärare, anita sa.

Orka skriva mera.
Peace love and freedom for all!

Puss på er alla!

Inga kommentarer: