fredag 4 april 2008

Dj tiesto - Club Life



fredag kväll spenderade man hemma med josseposse och en del med mor.
men efter att jag och josse fick nog av min mors tråkiga skämt
nej ja skojar
inte
jo


haha


iaf hon läser detta så jag säger nej
(but you all know the truth)
så gick vi in i köket och drack te och spelade kort.
flippade över lite och flabbade mycket.

josse smsar även med någon som ingen vet vem det är
alltså, hon sitter med mobilen uppe hela tiden och
smsar med någon kille och så säger hon inte till någon
vem det är hon snackar med, det är märkligt.
jag vill veta
vetavetaveta

IMORGON BLIR JAG BLOND!!!
klockan 11:00 på frissaaahn på hälsö så
blir jag blondie igen, naaaajs ellerhur, oh yeah!
hursomhelst så skare bli gött föratteeh asså de e
ju typ änna lite sommrigare lix.

igår hade vi simtest i skolan och det gick bra men shit
va trötta alla var efteråt när vi kom tillbaks till skolan,
kan bara kommentera sofia som somnade under lektionen.
och idag så var vi iväg igen och så var vi på burgårdens utbildnings
centrum och det var braaaoooo och vi fick bli medlem på en sida
där man kunde svara på en massa frågor och sen kom
det upp en märklig liten finurlig lista där det stod
en raaahd olika yrken som kunde passa lilla mig,
den lilla teskedsgumman med den fylliga rumpan,
de fyra högst upp var saker som bl.a. musiklärare och sånt
och ja, alla vet ju att det är det ja ska bli så det var ju givet.
braobrao.
i bamba var det fett go mat ya man.
de va CHICKEN NUGGETS MED RIS OCH CURRY SÅS
josse: Curry maama!
de va aaasaaa gööööttt
och sen hade vi gymnastik och ja va über duktig
och var med på gympan :)
vi spelade brännbol,
jag ägde RÖV!
bäst var jag alltså,
bättre än alla
ALLA
hehe (not)
men nu orkar ja typ inte skriva mer för ja måste gå och lägga mig;
ska fan upp 9 imon eller nåt eftersom att ja ska bli BLOOOOND!


MALIN MIN ÄNGEL HADE BLIVIT BRUNETT IDAG,
BRA GUMMAN ÄLSKAR DIG DU ÄR SÄKERT AS
SNYGG I DET MEN DU ÄR VACKERT I VAD DU ÄN
VÄLJER ATT HA SOM HÅRFÄRG!
älskar dig malin och längtar tills ja får se dig


och vi kan ta nya fräscha kort på oss tillsammans i
våra nya fina hårfärger :D

Inga kommentarer: