söndag 27 april 2008

KALAAAAAAS - och måste dra en runda med skateboarden sen

¡feliz cumpleaños papí!
Nu är du snart gamla gubben!
Idag är då Papís födelsedag!
jag hade sovit över hos Porris, Ringde mor halv elva igår och sa att ja skulle komma hem och hämta lite grejer så ja å porris and Pockejock åkte dit och skejtahhh i slalom ^^
hämtade allt ja behövde och sen drog vi hem till Porris som va ensam hemma över natten.
9:41 ringer mamma mig och säger "hej" jag ba "ööhhh.... hallåååå.?" hon ba "sover du?" ja ba "mmmmhh...!" mamma ba "jamen du får väl komma hem nu snart så vi kan städa och köpa present till pappa?" jag "mmmhhh..... hejdå"
och sen va de bara till att slänga på sig hoodtröjan, hängbyxorna, tandborsta tänderna, skita i att sminka sig och åka hem... de va lite jobbigt att åka skateboard tio på morgonen! :P
men det funkade :)

Sen ska då jag och mamma åka och hämta syster och hennes fästman och bror och sen ska vi handla och sen ska vi köpa present till papí och sen ska vi fira papí.. :)


Igår var en chill dag. Jag kom ut till sist och så åkte vi lite skateboard jag åh porris och sen skulle vi ringa jocke och viktor och vara med dom, tillslut var vi Jag, Porris, Jock, viktor, emil, Emily, Jennifer, Jossan, Linn, Alice, Hanna och Elvira... vet inte om ja har glömt nån nu XD
Det var über kul :) :) :)

PUSS PÅ ER jag älskar er jätte mycket!!

OINTRESSANTA BLOGGAR:
usch usch usch. Efter en stund vid datorn och ingenting att göra så började jag att söka runt på bloggar runt i sverige och utanför. men HERREGUD va många ointressanta bloggar det kan finnas! inte för att min är särskilt intressant - men kändis bloggar exempelvis tror man ju ska vara så himla roliga att läsa, men deras liv är ju nästan tråkigare än vad mitt är.
Dom förmulerar allt skittråkigt och skriver bara om piss och skit.
Riktiga skitbloggar
det är väl ingenting att läsa sånt? och sen också fjortistjejer i stockholm som tror att dom är bra på att snacka mode - men dom är bara tråkiga rikemansbarn med för mycket överflödiga pengar i plånboken. Egocentriska fjortistjejer som snackar om sin nya kjol och nämner denna kjolen minst 199 gånger i en kort text.
Mode hit och dit.... om man nu vill skriva om mode så ska man ju inte skriva om sina fula fake-prada solglasögon...
så BEWARE för tråkiga bloggare! Dom förökar sig även!

Efter detta upptäckande idag så har jag bestämt mig för att rikta in mig på att skriva om positiva saker i vardagen och småroliga saker och om vad jag och mina vänner gör på helgerna, vi som är 15 bast och som inte tror att vi är 20 och kan dricka varje helg som alla andra fjortis tjejer.....
Vi är inte rädda för att leka på kvällarna
vi är inte rädda för att erkänna att vi faktiskt fortfarande är barn från och till!
Och kanske viktigast av allt så är vi inte rädda för att säga vad vi känner och vara den vi är .

så USCH OCH FY på tråkiga bloggare och tråkiga egocentriska fjortis rikemansbarn tjejer på stureplan.


"alla trodde att jag skulle förlora mig
med vilken runaway som helst
jag var slut när du hitta mig
i gbg-regn
dom kunde säga vad som helst till mig
dom kunde dra åt helvete
men ett enda ont ord om dig
har alltid fått mig upp i ringen"
- Håkan hellström
(jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din)

Inga kommentarer: