tisdag 15 april 2008

ännu en dag i skolan

japp nu var det då första dagen i skolan officiellt efter lägret. Gött att vi var lediga på måndagen kan ja ju bara säga. Ja hade INTE orkat gå i skolan till halv fyra efter lägret, herregud ja har varit heeelt död!
Detta var även en heldag av mitt och josses vanliga dampryck vi får ibland och vi jagade varandra runt och runt över hela hela skolan och gömde oss överallt och skrämde varandra och "poke the geek" med en pinne (josse's the geek) hahaha....
de va rätt kul ja har inte flabbat så mkt i rad på skitlänge haha och josse fick typ solsting och kunde inte sluta skratta.
det har varit riktigt härligt väder idag och de har varit sjukt gött och sista lektionen idag var tekniken då vi fick skapa egna förlängingssladdar
(Japp en förlängningssladd som var ca 20 cm lång........
Mentorstiden var nämligen inställd idag eftersom att ingrid skulle iväg någonstans alla ba YESHHH!

MÅSTE BERÄTTA OM FÖRRA VECKAN!!!
Haha ryktet om Kristoffer the snygga lärare som jag hela tiden kör "heeej kristoffer, vad hör du hur mår du?" till har spridit sig till ruken och gülsen och tuba och de andra och dom tror seriöst att jag är "ihop" med en 26 år gammal lärare, okej gammal hit och dit han är skitsnygg...
Det var nämligen såhära. Gülsen kom fram till mig och sa "jaa veet en greej om deeej!!" jag ba "vaaah??"
hon ba " JAG VEET ATT DU GILLAR KRISTOFFER!!" ja ba "Tjulander? neeej!" som är min klasskamrat och hon ba "Neeej läraren!" ja ba "aha jaaa men vilken NYHET! han är ju skitsnygg! :D "
samma dag skulle vårat idrottslyft ställas in och ja var tvungen att gå och få detta bekräftat hos Anita och gick då in i lärarnas rum och stängde dörren, frågade om vi hade håltimma, hon sa ja, jag gick ut, stängde dörren. sträckte upp mina armar mitt framför alla i hela korridoren och ba "YEEES!!!!!! HÅLTIMMA!!!"
JUST vid den stunden råkar alla gülsen och dom gå förbi och de säger
"Vadå... Är ni ihop nu eler?"

HAHAHAHAH DOM TRODDE ATT JA TUP HADE FRÅGAR "CHANS" PÅ KRISTOFFER!!!! X'''''D

HAHAHHAHAHAHAHAHAH!!!! !

Inga kommentarer: