lördag 26 april 2008

Saturday night fever



Idag var det bilkörning på dagen.
jag moder och fader var och körde runt lite.
kollade bland annat in Majorna,
dit vi hoppas på att flytta nu efter sommaren någon gång.
Fan va fint det är där
jag vill bo där
jag vill leva där
jag vill ha den lägenheten!

Senare ikväll vet jag inte vad som händer, ja försökte hitta skateboarden men har ingen jävla aning om vart den har tagit vägen... jävla synd!
Brorsan kanske har tatt den ?
hursomhelst så skulle Porris på kalas klockan 4 *snark* men ja tänkte att ja skulle ringa henne ikväll och se om man skulle hitta på nåt..
De va invigning på torget idag för att det är "renoverat och jättefint.."
men det är det inte.. haha..
de e inte ens fint.

jag vet inte vad Viktor, jock och emil gör ida heller.... undrar om dom är ute och "hänger runt" med Hanna och Elvira eller nåt, tänkte att ja skulle ta och give them a call sen.

Maten idag blev på McDonalds!
Big mac och plusmeny med choklad milkshake :']
När man som tjej har sin vecka så är man i behov av godis och fet mat haha :D

det ser ut som att vädret börjar klarna upp lite ute också, det hoppas ja på.
det har varit så underbart varmt de senaste dagarna men idag har det varit alldeles molnigt och ganska kallt så ja va lite ledsen men om det blir fint väder nu så förlåter jag moder natur för dessa timmarna av grå himmel.

Inga kommentarer: