måndag 28 april 2008

vadå sjömansgatan!??! !!!


MAJORNA HERE I COME (I hope...)
japp så morsan ringde
och skulle kolla om vi låg bra till osv. och om de var stor chans att vi skulle få gå på visning och yada yada.... hursomhelst så låg vi FÖRST I KÖN :D Dvs. att det är typ 75 % chans att vi får lägenheten. GÖTT snart är ja ifrån Ghettot XD

det kommer bli sjukt gött att komma härifrån och in i stan...
Fatta va skönt på sommaren att bo i stan! mina polare kommer ju självklart att få sova över preciiiis när dom vill ;)
bara åh komma efter en kväll på stan :D
Fast moder kommer tycka det är jobbigt om man börjar hänga mera på stan :)
Hon som tror att så fort jag går utanför dörren så ska ja ner och "hänga på torget" -.-'
DET GÖR JAG INTE!
I may seem like a bad kid sometimes men sån är jag inte.....
Jag vill faktiskt bra för mig själv och även om man hamnar bland fel folk igen så fattar ja tillslut att det inte är det folket jag vill umgås med, antingen genom att jag upptäckt det själv eller att morsan och farsan skäller ut mig och säger att DOM ÄR INTE OKEJ! hehe .. .
är sjuk idag föresten :/
Har vart vaken större delen av natten och haft jätte ont i magen och i morse var det klart då - yes jag var magsjuk dåva... Men det har varit värst under natten och i morse det börjar nog gå över nu hoppas jag ja mår lite bättre, är lite seg och har ont i huvudet men har tagit en treo - hoppas de släpper snart...
hatar att vara sjuk, de e så jävla lame verkligen.

ville bara meddela om att jag hoppas att vi får lägenheten, då är det inflyttning första augusti och syrran har inflyttning i sin lägenhet den första Juli så om vi får den lägenheten är det fullt upp i sommar definitivt.
Kommer ju självklart gå kvar i samma skola, har ju bara ett år kvar....
Efter äckliga skolan här på hisingen så åker man hem till stan ;)
FAAN va gött de kommer att BLI !! :D

Puss på er alla från en halvt sjuk Alexandra

Inga kommentarer: