tisdag 1 april 2008

men VARRÅ?

skadade är vi allihopa, allihopa, allihopa,
skadade är vi allihopa, speciellt min vän

JOSSE
___________________
Ja och så blir det dags igen att skriva blogg
och jaaaa jag vet. Ja har inte varit aktiv!
usch.. typ pajjar hela erat nöje ju!
morsan har börjar med blogg nu också,
Där hon skriver öppet om min "skadade syrra"
som är besatt av andra avenyn, haha ^^
Oh F you just F YOU!
haha
idag har man varit über duktig och pluggat
sketa mycket på NOn och sedan kom min skadade
vän josse hit, fan va sjuk du är tjejen,
men tillsammans blir vi nog ett komplett psykfall.
hmm... och ändå så säger jag
"Undra varför allas första intryck av mig är att jag är cp?"
Becca, snälla hälsa till Robin, honey ;)
mh kollade igenom mitt "elev kort" idag
också från skolan, Anitas kommentar,
min NO lärare var "försök hålla inne skratt anfallen
under lektionen, betyg: G" Mh . tack
"[IG] VI VET VART NI BOR!!!"
på lörda ska man bli blond,
min "riktiga" hårfärg som alla säger
"höhöhö de passar ju till hur dum du är höhö"
ja vadå då?
haha
nej men seriöst de ska då änna bli gött!
har väntat lääänghee och nu har ja äntligen
fixat ihop pengar som jag annars ba öööh
va var det ja skulle ha pengar till? hmm vet inte
köper jeans istället! men denna gången
har ja kommit ihåg det, klockan elva på lördag
på klippboxen på hälsö, oh yes.
morsan och farsan kör fan va GÖTTTTT!!
Offe ser en hund utan koppel på skolgården:
"EN TRÅDLÖS HUND!!!"
ja det var seriöst. en "trådlös hund" hahahahaha!
Jocke:
" VAR ÄR DENS ROUTER??"
HAHAHAHAH!! XD
fiafiafiafiafiafiaaaa fick Korvstroganoff och ris
utav mig på hemkunskapen ida :D
de blir skitgott! självklart de blev,
de va ju jag som hade lagat den, ooooh yeaah!
åh ja hade världens bäääst dröm!
berättar för den som frågar, orkar inte skriva hela (:
Becca, hälsa robin
hahha..
undra om hon tycker att jag är jobbig?
sötnos ja skojar bara med dig
(not)
Becca: "alex var har du köpt den jackan?"
jag: "H&M, hälsa robin!"
Becca: "Jag kan byta han mot jackan?"
jag: "Vesst! om han är med på de så ;)"
Becca: "mmmhmmm :P"

gullbullungar mina kompisar är .
skadade är vi allihopa, allihopa allihopa,
skadade är vi allihopa
då menar jag allesammans, ja!


PUUUSSS

Inga kommentarer: