måndag 28 april 2008

HUR STÖRANDE FÅR DET BLI ??

japp som sagt så var jag sjuk igår och det var inte precis som att jag ringde runt till alla mina kompisar som var på rambergsvallen på friluftsdag och frågade om vi hade SOVMORGON IDAG! Så jäffla typiskt!
Jag vaknade lite innan sju, gick upp och gjorde iordning mig och halv åtta ringde jag porris för ja skulle fråga henne om vi hade en matte redovisning idag,
Porris svara med det samma : "Aleeex vi har sovmorgon!!"
jag: "omen hur fan skulle ja kunna veta det!? "
båda: "hejdå.."
så la vi på och jag var smått irriterad. jag gick upp sju, den vanliga tiden och vi börjar halv tolv efter bamba.. jaja jag antar att jag kommer se bäst ut sen med tanke på hur lång tid jag har på mig att fixa iordning mig nu..

IDAG ska mamma ringa kvartersvärden och fråga om visning, jag hoppas vi får se lägenheten snart de kommer bli skit kul eller som man sa när man var liten asa kul hahahaha :D
Men hursomhelst så vill nog mamma sitta nu för jag tog över datorn och skulle bara skriva lite fort medans hon var på toaletten...

puss och kram på er så kanske jag skriver ikväll eller när ja kommer hem från skolan jag får se :)
Kram Alexandra

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Tack för den fina kommentaren! <3 Säg till om du vill ha MP3:or. ^^

misspipedream sa...

men dude :D jag läser redan din blogg, every time som du bloggar :) SÅDETSÅ! hahah :D <3