fredag 25 april 2008

Wonderful street life kids

IDAG:
så står man och lagar käket för idag när tre underbara tjejer kommer på besök.
en med ett skadat ben, Stackars min kicki,
och två med skateboarden under armen

Porris: "skaru med?"
Jao: "jag lagar mat..."
Porris: "aha..?"
Jao: "mmh så de tar la en kvart, gå in på mitt rum sålänge!"
Porris: "hahaha! sure.."

sen rörde sig Uuee porris and kick in mot mitt rosa blommiga rum med LP skivorna överallt och gitarrerna på väggarna och sängen med den rosa filten på.

Och sen va de kids in motion.
motion motion motion life
skate in slalom och skratt och lek.

underbara och älskade.

Jag måste åka in till stan också snart och ta
kort vid Graffiti väggen snart. De kommer bli fett baaaalltt :)
Coke on the table, Chocolate in my hand, Eyes on computer. Härlig fredag. Har inte hänt så mycket men imorgon får vi se. skriver snart igen, vet att jag varit seg nu det sista men det är för att jag har väldigt mycket att göra nu både i skolan och med kompisar så mitt liv e ganska busy just nu så ni får hålla tummarna och säga till mig att skriva mera så ska jag göra det! (Y)

Pusspusss <33


1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Hej! :D Tack så jättemycket för din fina kommentar! Vad kul att du gillar min blogg och att du följer den. :D Det är tack vare läsare som du som jag fortsätter skriva. :)
Kram!