tisdag 25 mars 2008

aa

Japp idag är det tisdag och jag
kommer att ha massa massa att göra!

____________________

Idag är det ju som sagt då tisdag och det snöar
som bara den utanför mitt sovrumsfönster.
Stora snöflingor singlar ner över den vit täckta
marken. Som bomull som genom att göra någonting
vackert försöker täcka någonting som är så fult.
Tuve. Betongen,
även här är det vackert i vintertider.
Jag ska försöka att leta upp ett par vinterkängor,
och sedan ska jag få tag på josse,
se till att hon kanske är hemma nu.
och sen kommer Jocke hem idag! :D
Massa massa massa kul!
har saknat den pricken! han har varit och
åkt skidor med sin familj och praoar i två veckor osv.
så ja har typ inte träffat honom. Och så snackade
vi massa på telefon igår och vi försökte få hans
farsa att låta han åka hit men hans pappa var
sur och tyckte att han skulle stanna hemma
när Felix brorsa Sandro (felix är jockes plastbror)
skulle komma dit. Så de va inte jätte kul!
och jocke bidde lite lissen... :(

Här på hisingen öser snön ner,
I Landvetter är det enligt min källa Lena
uppe håll och enligt en källa till henne
så är det blå himmel i kungälv.
vi ska försöka ta reda på klimatet i halmstad.
haha.

Så att idag så hoppas jag på att leta upp lite
vintersäkra kläder, få tag på JossePosse,
JockePocke, ViktorVicke, EmilEmilia och
alla andra som kan tänka sig hänga på :D
det kommer bli kul ida hoppas ja
vi har alltid kul,
now don't we?

**


PUSS SÅLÄNGE!
Önskar att det hade varit sånt här
väder under julen .....
de e ju påsk nu!
DE SKA FINNAS PÅSKLILJOR!!!!



Inga kommentarer: