måndag 10 mars 2008

man måste ju erkänna

ja faktiskt så måste jag nog ta och erkänna någonting... det är att jag faktiskt har ganska tråkigt när jag inte har protokoll att föra in i databasen, eller när Magnus visar olika tester och sånt för då sitter ja ju här... och denna datorn har inte ens en msn (nej ja vet vilken dator har INTE det nu för tiden??) och e typ inne på bilddagboken men där är inte någon online heller... alla är ju på PRAO!!
men snart så är det lunch, om EXAKT 11 minuter. fan va gött! Ja e faktiskt skithungrig. Men ja trodde att ja skulle ha ganska tråkigt här idag men så märkte jag att ja har faktiskt väldigt svårt för att bli uttråkad för att jag hittar alltid något positivt i situationen, när jag har tråkigt så är det för att ja har valt att ta det lugnt i det tillfället ja menar det är ju så det är det förstår väl endå vem som helst eller?
oj shit efter bara två koppar kaffe så är fingrarna fortfarande ganska sega när dom flyger över tangentbordet känner jag nu men ja... vad jag anser är långsamt anser nog andra är ganska långt. men ja vill bara säga till alla mina kära kompisar där ute att när ni är på prao och när ni går på rast så är det bara att ringa, vilken tid som helst, för att jag kommer att vara här tills på freda mellan sex på morgonen och halv tre på eftermiddagen så det är bara att ringa så kan vi prata, jag vill prata, snälla! haha!
jamenar hallå ja sitter likssom i mölndals eller mölnlyckes företagspark eller vad fan det är.... och så tänkte ja att när ja kommer hem så ska ja kolla lite på uppgifterna vi har fått i skolan och läxor och sånt. blandannat typ mer än ett A4 ska vi skriva i spanskan om praon på spanska då såklart så de kommer bli typas svårt för ja e inte så himla bra på spanska asså.... och i svenskan har vi typ en MASSA olika uppgifter och sånt, asså skrivuppgifter där vi ska skriva om våran prao... fast det är ju ifs så att om jag bara sätter mig med det så kommer det att bli klart ganska fort
åtta minuter kvar tills lunch
ja kanske bara borde sitta här och skriva om ingenting tills Magnus kommer och hämtar mig för lunch, eller vad säger ni gott folk?? ja har endå ingenting annat att göra på datorn och ingenting annat att göra någon annan stans men vi kollade precis i en maskin som skulle kolla typ hållbarhet i en järnbit som var gjort av darcast metall eller vad de nu är och den kraften som dom trycker mot järnet med var typ 70800 nånting NEWTON! fattar ni den kraften eller? men de har vart kul, chill och avslappnande här ida. nej ja har faktiskt inte haft tråkigt, även om magnus tror det...
magnus är han ja typ kommer få svansa efter denna veckan, min arbetsledare eller va man nu ska säga...
han e rätt ball faktiskt...
men man märkte på alla att när databasen K eller nätverket K eller va de va började cpa så blev alla lite wiwiwiwi helt konstiga lite typ stressade... vet inte va dom har där på men förmodligen mycket viktiga saker eftersom att alla blev såna, haha...
men när ja skriver protokoll så skriver ja om typ nya sprutceller, mikrohårdhet osv...
massa konstigt. ja för er som inte har fattat det så praoar jag på ett labratorie, un labratorio! haha ^^ koolt som fan faktiskt..
fyra minuter kvar tills lunch.
nu skriver ja inte mera men ja kommer förmodligen att skriva mera senare...
nu kom linda in (en arbetare) och kollade så att ja inte fortfarande satt och skrev in protokoll när min datorn endå inte kommer åt databasen, de e rätt koolt ja har typ ett eget kontor, wawawa ballt mannen!

MENFOLKET RING FÖR HELVETE OCH KOMMENTERA PÅ MIN BLOGG (:
Puss på er!

Eran föralltid Alexandar

peace love and freedom for all

TRE MINUTER KVAR TILLS LUNCH!

1 kommentar:

mirella sa...

jäääääävlar vad du skriver människa :DD hahahaha

du verkar i alla fall ha kul på praon ;) JAG FICK MVG PÅ ENGELSKA PROVET! BÄST I KLASSEN! öhöhöhöh, jag e lite happy nuuu :D
pusspusspusspussspusss