söndag 23 mars 2008

vad är det idag ?


____________________

when I found myself in times of trouble mother mary comes to me
speaking words of wisdome
let it be
__________________________________________________________________



Ännu en dag i historien av Alexandras liv.
Lite news faktiskt,
mitt tidigare släktnamn som min släkt tydligen hetat
Innan de bytte var tydligen efternamnet "Segersäll"
Seger betyder ju seger som alla vet och säll betyder lycklig.
Fan vilken jävla bra namn!
Morsan och farsan ska faktiskt kolla upp om man
kan ändra sitt namn eftersom att det hade vart
coolt att heta vad ens släkt egentligen heter,
det finns dessutom inte många segersäll i sverige
"Hej jag heter Alexandra Segersäll"
fan va bra!
men det är ju inte säkert, men annars så tänker
jag fan byta till det efternamnet när ja e 18 eller nåt..
men just nu har jag inte mycket att göra faktiskt
jag har inte mycket att berätta om heller, mer än att jag
kom hem från Lena min underbara prinsessa igår.
älskar dig tjejen! det var mys <3
och nu sitter man som vanligt och hippie ler och lyssnar
på The Beatles. Gudarna säger jag bara!
och denna dagen kommer väl bli bra vilket som tror ja
josse skulle komma hem ida också, hon har vart iväg
men sin farsa ochhans tjej och hennes barn och sånt
nu över påsk i nån stuga eller nåt ^^
Men så man ska väl ringa henne och se om man kan hitta på någonting
ikväll eller någonting. och föresten jag känner mig fin ^^
hahahaha och jag cp längtar tills när ja ska färga mitt hår
ja ska ringa och beställa tid nu imorgon tror ja
och så ska ja väl förhoppningsvis färga det under veckan
eller någonting och så kanske man är blond
när man kommer tillbaks till skolan nästa vecka :D
jag var mycket duktig idag också! jag satte mig i
morse och läste lite NO. inte mycket men ja tänkte att
ja ska kolla igenom det och läsa det lite varje morgon för man
orkar typ inte på kvällarna så mornarna blir det!
och jag ringde Jockes farsa idag men kom på att han
var i sälen hahahaha så ja de var väl lite svårt att
få tag på honom :) men jag får väl träffa honom när han kommer
hem igen, min käre broder!! :)


Don't let me down
Don't let me down
Don't let me down
Don't let me down


och Mirella berättade precis att hon hade varit überduktig och städat sitt rum
och dragit upp persiennerna och allting!
duktig flicka! haha ^^

Jag måste även säga att det känns bra att jag hade utegångsförbud,
jag vet att det låter konstigt, men under
den veckan så har jag typ "tvingats" att umgås med
min mamma som jag aldrig skulle gjort annars
och det har ju faktiskt varit ganska bra,
morsan är int så tråkig som jag har trott,
bara ibland
haha
men hursomhelst så lärde jag ju mig någonting
även om jag mest var sur,
så gjorde jag faktiskt det och det vet man ju
ja e ju bara en PMS tonåring som bitchar hela tiden
men vadå.
vem är inte det när man är 15? :)

You say you want a revolution
well you know
we all wanna change the world
you tell me that it's evolution
well you know
we all wanna change the world
but when you talk about destruction
don't you know that you can count me out
don't you know it's gonna be alright?

och nu sitter jag då här och har ingenting mer att göra
än att njuta av beatles musiken
och det är ju i sig väldigt underbart
speciellt för en musikälskare som mig
jag klarar mig inte utan musiken!
ja saknar mina tjejer och pojkar!
har inte träffat alla på så jääävla länge!
ja kommer inte klara av att sluta nian :(
ja kommer gråta sönder mig på avslutningen!
fuck, ja grät ju nästan under sjuans skolavslutning
för att ja inte ville skiljas från mina vänner som skulle
åka utomlands under sommaren!
hahaha

ja älskar mina vänner,
jag älskar alla!
Faktiskt. jag hatar ingen just nu
jag vill bara älska bara älska

There's nothing you can do that can't be done.
Nothing you can sing that can't be sung.
Nothing you can say but you can learn how to play the game.
It's easy.
Nothing you can make that can't be made.
No one you can save that can't be saved.
Nothing you can do but you can learn how to be you in time.
It's easy.

All you need is love.
All you need is love.
All you need is love,
love.
Love is all you need.


Inga kommentarer: