tisdag 11 mars 2008

Nightlight


Inne i vattenkemi labbet.... GAS!


JAA DÅ!!
ute ur badet, in framför datorn.

ja. god mat ida på jobbet... Kyckling sallad. faan va gött de va! med en sån SJUKT god dressing och hela skiten. Blev även klar med en pärm med protokoll som ska in i databasen och så har ja även börjat på nästa pärm och då har ja hunnit typ en tredje del där. Sjukt gött. Hela dagarna går man omkring och dricker kaffe där. någonting säger mig att jag kommer att vara jävligt trött på kaffe efter denna veckan, haha.
"hoppas kan man ju" sa morsan... hon gillar väl inte direkt när jag dricker kaffe och blir hyperaktiv, men om ja inte hade druckit ida så hade ja inte ens kunnat göra klart ett protokoll, haha! ja va sååååå jävla trött när ja kom dit ida, sex på morgonen, ja vet usch fyfan, så ja höll typ på att somna! de va HEMSKT!!
men nog om det nu.
Vad är på tvn just nu? Dr Phil. han e grym asså visst de kan ju bli lite överdrivet ibland men det är ju bara för att det ska bli "bra tv" och det är ju endå Amerikanare och dom ska alltid förstora allting och göra det så jävla all mighty om man säger så.
Missade Våfflor hos lars idag.. ):
kärringen på Dr Phil ballar ur... inte för att jag vet vad som har hänt men yeah, haha. de e fan kul att se folk på tv bli arga. speciellt när de e sånna hära program för dom blir verkligen arga sådär riktigt jävla överdrivet arga för att ja, once again bra tv.
ja tog mig ett härligt bad förut. riktigt avslappnande. det behöver man efter en sånhär dag, det har varit ullt upp verkligen. Vi gjorde massa sand prover och skit också, de va rätt ballt när Magnus hanterade med svavel syra och en massa skit, "H2SO4 det är svavelsyra!!" hahahaha! internt skämt i våran klass för er som inte fattar... jag vet inte riktigt vad ja ska skriva om.. eller JO föresten, ja har tagit ner ALLT ja hade på mina väggar ALLA plancer, skivor, spegeln, allting. Så att snart kan vi ju börja riva väggen så att ja får big room :D
de kommer bli fett najs.
sådär harmoniskt eller rockigt som in i helvete. det ser man sen, ja tänkte att ja skulle satsa på fint och harmoniskt, typiskt snyggt vanligt svenskt IKEA rum. De e ganska najs faktiskt och fan ja behöver verkligen skaffa en ny säng nu för min är INTE skön man kan ju för fan inte ens sova gött i den. man ligger fan som i en grop, hur jävla bekvämt det än nu kan vara! ojsan långt inlägg det blev här nu.
om DU orkade läsa igenom allt så bara måste du kommentera (:

men puss på alla och så skriver jag imorgon...

PEACE LOVE AND FREEDOM FOR ALL!

I still dream of you

Puss Alex

1 kommentar:

mirella sa...

jag är good girl!
läste allltihop :D
hahha <33