onsdag 5 mars 2008

en DAA

Detta är ett foto på mig och kicki från ida på bussen!

ja idag var man med sötnosarna på stan och så skulle vi gå runt och hitta någon restaurang där vi kunde käka midda ihop och vi gick runt men vi hitta fan ingenstans där alla ville vara! så vi ended up at Mcdonalds anyway likssom hahaha men de va också skitkul vi satt där as länge typ och käka och sen köpte vi typ glass och kaffe och massa annat och bara hade det allmänt underbart och det var skönt att det var vi igen ja har saknat att umgås med mina fina flickor alla på samma gång! älskar er !

och på söndag blir det släkt-kalas-fika typ ... förutom att min släkt typ är fem pers.... lol!
så att de kommer ju bli sisådär lagom roligt och förmodligen så lär väl alla ringa och ba äääh vi kan inte komma dåva meeen ähm tja.... ja. och så e de typ familjen och nån person till, haha!
men jaja hur som helst så fick ja ju bäst presenter av familjen iår endå så de e lugnt :)

och imorgon är det spanskaläxa och uppspelning utav pjäsen så atteeeh ja vi får se hur det går.
jag har i vilket fall prioriterat pjäsen! har gått och tänkt på den hela dagen och tänkt igenom mina repliker och vad ja ska säga och sånt, shit ja kan typ HELA utan till nu asså. inklusive viktors och nadjas repliker, haha! men de e skills.... skills! yes

PUSS På er alla


Peace love and freedom for all!

Inga kommentarer: