lördag 8 mars 2008

man försöker iallafall...


ja drömde inatt. om den där söta pojken.
men jag insåg inte att det var han jag drömde om förren jag vaknade.
och när jag vaknade, så ville jag bara somna igen och drömma om han igen.
se hans leende igen de där sneda leendet som är så sjukt fint.


En sak ska ni alla där ute veta. idag är en dag när jag vaknade med styrka

i själen. jag ger mig inte, kan inte brytas, vägrar bli kontrollerad.
och det är så det bara kan vara, men med mina vänner så är vi alla vackra

och vi behöver inte oroa oss, för vi knäcker inte varandra, vi stärker varandra

vi ser på varandra så som man ska se på en vän, vi älskar varandra.
Grattis till Julia som idag är femton år gammal.
Fan va vacker du är tjejen!


come up to meet you,
tell you i'm sorry,
you don't know how lovely you are
I had to find you

tell you I need you
tell you I set you apart
tell me your secrets
and ask me your questions
oh lets go back to the start.



NOBODY SAID IT WAS EASY!
(
no one ever sais it would be this hard...)



men hur som helst så är det en helt vanlig lördag idag afterall
men jag känner kärleken

jag känner den komma men jag vägrar acceptera den fören jag är riktigt säker

det ska du veta fast jag vet att det kan du inte veta

för jag har inte pratat om sånt med dig

undrar om jag någonsin kommer att prata med dig på det sättet.
men du är endå idealet för mig, idealet för en underbar person.
jag vill lära känna dig ja vill veta om dig jag vill kunna hålla om dig,

antingen som vän eller mer det spelar ingen roll för du är så söt endå.
jag vill bara, jag vill, jag vill bara se dig för den du är. Det gör jag!



Some say now suffer all the children
and walk away a savior!


don't you breath for me
undeserving of your sympathy
'cause there is no way that i'm sorry for what I did
and through it all
how could you cry for me
'cause I don't feel bad about it
so shut your eyes
kiss me goodbye
and sleep
just sleep

the hardest part
is letting go of your dreams


Jag är sjukt konstig men också sjukt underbar det erkänner jag här och nu det vet jag jag vill säga det så att du ska veta och jag vill att du ska lära känna mig jag vill att du ska vilja ha mig.


A drink for the horror that i'm in
Peace love and freedom for all!
PUSS ALEX (!)


Inga kommentarer: