måndag 3 mars 2008

Don't you breath for me

Undeserving of your sympathy

SOMLIGA DAR TAR JAG IN VAD JAG HÖRT!

Ja. Har väl inte så himla mycket att kommentera angående de senaste dagarna. The past days so to speak. Det har ju vart helg och sånt, men det bästa var nog när jag vaknade i morse. Jag kände mig riktigt utvilad faktiskt, sådär underbart när man sträcker ut sig i sängen och bara känner sig sådär underbar. So shut your eyes, kiss me goodbye and sleep typ. Gick hemifrån för att möta josse och gå till skolan och DÅ till min förvånad så uppmärksammade jag någonting underbart! KNOPPAR PÅ BUSKAR OCH TRÄD! kan ni förstå detta? detta fenomenet och känslan av att se detta trodde jag var borta. men det kanske är en gnutta hopp inför en solig sommar after all då! Så på rasterna så sitter hele klassen ute och trängs på trapperna eller sitter på assfalten. Alla är på strålande humör och njuter av det underbara vårvädret!
och nu har jag tisdag kvar då jag är ledig från skolan, onsdag, torsdag och fredag sedan är det lov, vecka elva och tolv har ja prao och vecka tretton är det LOV! så att. Ja man kan ju inte vara någonting annat än på fantastiskt humör. Speciellt när man lyssnar på Lars Winnerbäck och blir ständigt påminnd om att jag ska på hans konsert i SOMMAR! Sommarturné -08 och biljetten sitter på väggen. überbra! Denna sommaren kommer bli den bästa hittills. Det kan jag bara lova!
De e ju inte så svårt att träffa killar har man märkt nu också haha ;) Y


kära vänner i ljus och i mörker
i växlande väster och öster
ni är alltid mitt hopp och min helande tröst
min helande tröst

det är ni, Det vet ni. MINA UNDERBARA VÄNNER! asså
alla kanske bara går och fjortissnackar när dom säger
"jag älskar dig" till sina vänner. Men när jag säger det så
menar jag det. Jag älskar dom. Av hela mitt hjärta
Jag lever för dom, med dom och jag skulle dö för dom eller med dom.

ni reste mig upp
och jag lämnar en börda därhän
i en främmande stad
nånting har sin början, men jag vet inte vad


Så ett UNDERBART hej och en underbart varm kram och en underbart vacker kyss

till alla er där ute. ni är värda, ni är vackra,
ni har mig
och jag har er!



jag har saknat ditt skratt
jag har saknat ditt hår
jag har saknat att ringa ibland
och berätta om hur det går
det har tidvis gått bra
tidvis har skakandet lagt sig
Ibland har jag vaknat på morron och gjort det ja ska
men jag har saknat din hand

jag har saknat din röst
ensamna dar har jag saknat ditt huvud mot mitt bröst

Jag vet.

Inga kommentarer: