torsdag 20 mars 2008

sitting on a cornflake, waiting for the van to come


I am the eggman
I am the eggman
I am the walrus
Goo Goo Goo'joob


massa massa stress på denna dagen.
men det är i allafall bara torsdag..
imorgon får man ta och hitta på någonting :)
det tycker jag iallafall ! För ja känner att jag måste

komma iväg lite och göra någonting...
Living is easy with eyes closed.
jag tänkte att jag skulle prata lite smått med Lena
om att kanske åka upp till henne imorgon, det hade vart
massa mysigt, har inte träffat henne på evigheter!
så att ja :) de ska man nog ta och göra!
hon borde ju inte heller gå i skolan imon.
nu måste jag komma på någonting att göra.

morsan och jag ska kolla på en ny film med Jessica Alba sen.
de e ju i allafall bra :D
MEN jag måste höra med Lenis penis nu.
Pussar och massa kärlek på er!

Still my guitar gently weeps

Inga kommentarer: