fredag 28 mars 2008

bli inte som jag när du blir stor


__________________________________________
Ge mig arsenik
För stan är full av tanter och tragik
Pulver hjälpte mig, verkligen
Skriv det här i tidningen för jag var nere men uppe på fem
__________________________________________


"Ta mig till kärlek
ta mig till dans
ge mig nåt som tar mig någonstans
"


fredag
fredag
fredag
Du måste va sjuk
sjuk sjuk sjuk
och du måste va blind
blind blind blind
du måste vara blind
för du kan inte se
när löven faller ner
hur ful DU e

idag verkar redan vara planerat för ingenting
men jag önskar att det hade vart som i låten:
"vi kanske tillochmed lämnar sverige"
gött det hade vart!
gött de kommer vara att flytta hemifrån,
till ett annat land, tyskland.
restart, replay, new beginning
även om man inte kommer till tyskland
så kommer jag ju någonstans,
förhoppningsvis bort från betongen
I won't last long
soon I'll be gone
I won't last long
soon I'll be gone
jag är endå ganska bra på att hitta rätt låtar
till vad jag skriver, det kan jag skryta om.
jag kan även skryta om bilden på min
fina gitarr, med håkans autograf på,
gitarren - nyckeln till friheten
vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att ja
bara ville skriva någonting.
Bilder från Håkans signering kommer!
puss

Inga kommentarer: