söndag 9 mars 2008

Morgon bloggaren

förlåt, ja vet att det är tidigt och sånt men jag kommer att blogga i kväll igen
och förresten så e faktiskt klockan fem i halv elva...
Varför är du uppe såhär tidigt, Alexandra? kan man ju undra då!
och det beror på att jag ska ha en typ släktfika, men min släkt som består

av typ två pers från släkten som kommer...
ja har verkligen ingen släkt kvar. fan alla är dumma i huvudet

eller så sover dom i gravarna.
men det är nog så det e.
hursomhelst så blir det ju gott käk och sen efter kan man ju gå..
Vara med Mirella eller nåt, och hon ska kanske komma hit på

"släkt fikan" ja det känns faktiskt tillochmed dumt att kalla det för släkt.

angående mitt blogginlägg igår när ja verkade så kär och fan? Jag är inte kär (: den saken ska ni ha klart för er!haha :D men det är det att om ja blir kär likssom eller ja vet inte ni kan typ
ignorera det senaste, det är endå ganska svårt att fatta, tror ja..

men jag känner att jag vill ha nån. och jag vill ha nån nu ! :) bara nån att krama på juu...

jag vet att jag kan vara lite cp när det gäller att blogga
för att ena dagen kan jag ju typ verka jätte glad och entusiastisk och optimistisk till allting och sånt, och sen nästa dag kan jag vara typ fuck the world, men det är helt beroende på vad ja lyssnar på för musik medans ja bloggar, ja ä inte cäpä! ^^
eller jo lite men.... vem är inte det? Till och med göran persson är ju förfan cp!
fast det visste ju faktiskt alla och om man är intresserad utav politik och om man vill JOBBA med det så är man ju för fan helt jävla skruvad i huvudet, eller som Zulma min spanska lärare sa här om dagen till mig på spanskan när jag skulle svara på en fråga, på spanska, "Nu är du heeelt ute och cyklar!!! " Hahaha.. men vadå?
det var ju svårt... jag tycker endå att jag ska få behålla mitt MVG i spanska :D för att jag gör bra ifrån mig på läxorna och när man ska läsa högt och sånt jag behöver bara vara lite mer aktiv på lektionerna, jag vet... och paulsson, ja... hon behöver helt enkelt bara vara där.. hahaha :P

och ja ja ja ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag vill bli kär! det är ingenting sånt asså för att jag vill ju vara kär och sånt men det är bara det att det känns så jobbigt att bli kär när man inte känner att någonting är säkert jag klarar inte av att chansa så jävla mkt längre, ja antar att man lär sig efter ett tag av blindspel...
men ja asså klart att ja vill ha en kille... men jag vill bara att de ska gå bra för mig denna gången,

att ingenting ska gå fel, för det gör det alltid... ja har alltid otur i kärlek, de vet ju de flesta som känner mig och alla vet att jag är velig när man kommer in på diskussioner omkring det, asså fan om ni frågar mig om kärlek då fan sätter ja igång!! det kan ja lova (*:

Men kyssar i massor på era sjärtar och överarmar och ögonbryn och överallt från eran ALEX...

Peace love and freedom for ALL!! :D <33333

Inga kommentarer: