fredag 14 mars 2008

fredagskväll fredagskväll fredagskväll

jag veet jag veet.
mobbad för att ja sitter hemma en fredagskväll men det har sina anledningar.
tänkte bara skriva in en kommentar jag sa förut, haha.
Det var nämligen såhär att morsan kom fram till mig när jag satt vid datorn och krävde mer eller mindre att jag skulle flytta på mig för att hon skulle kolla upp någon grej och sedan så får ja reda på att hon ska söka på en film, typ en musikvideo typ och så söker hon på låten i google.... grejen är ju den då att det ska man ju söka på i YOUTUBE! så ja ba balla ur och blev skitirriterad för att dagens åldringar, och föräldrar är så sjukt otekniska och har ingen koll på hur dom ska göra för att kunna spara sig 10 minuters letande på google och istället gå direkt in på youtube...

Jag:

"Åh gamla ida asså ni e så jävla sega. man blir så sur!!!!!! ni e ju som femåringar på crack!!"

hahaha de va rätt kul i stunden iallafall XD

Inga kommentarer: