torsdag 6 mars 2008

Soooooolbrills !

bakom mina solglasögon kan ja va mig själv! Ja idag så har ingenting speciellt hänt mer än att vårvädret har hållt i sig vilket är så jävla gött det nu bara kan bli och jag har gått runt med solbrillsen på huvudet som jag gör varje vår och sommar. Vill ni veta när det är vår? kolla på mig. :)
men just nu har jag absolut INGENTING att göra. det typ suger litegranna så att jag ska nog gå och ta och baka någonting bara för skojs skull faktiskt! de e myskul :D
men typ ba nån sockerkaka.

Imorgon är det fredag, sing hallelujah.
och de vill säga att de e sista dan i skolan sen e ja away from school for three weeks
kan ni fatta det eller?
tre fucking veckor. de e helt underbart ju! Jag fick även tillbaks mitt NO prov idag
som vi skrev för ett par veckor sen, de som Anita sa inte skulle vara så svårt och så
fick vi ett häfte på tretton sidor :O hur som helst så vare ett G på det.
SING HALLELUJAH!
så jävla GÖTT!
och mamma e lite små sur för att ja inte vill gå ner och köpa godis till henne men de e
faktiskt bara torsdag imorgon. vill hon ha godis idag, och inte imorgon då de e fredag,
så får hon allt gå ner och köpa det själv! :)

Men NU vill ja ha nåt att göra . PÖSS!

Peace love and freedom for ALL!

Inga kommentarer: