tisdag 11 mars 2008

jadå!

ja idag har man ju been doing som stuff at work or oj haha! asså ibland när jag tänker på hur smart jag är så kan jag helt plötsligt bara börja prata på ett av alla dom språken jag pratar flytande... det bara blir så...


Nu är det dags för Citat och Dumma kommentarer eller bara allmänna interna skämt som jag samlat på mig,
de e inte många
men det bevisar vilka pundhuven jag och mina kompisar är...

Min pappas morbror berättar om spårvagnar i Londom som åker utan Förare:
Jannike - "Men.. Det måste ju typ ändå vara el?!" HAHAH!

sitter hemma hos Nadia och kollar på melodifestivalen och ser den dumma relkamen för ekologisk mjölk med kärringen som verkar helt utvecklingsstörd:
Jag - "Är hon typ dum i huvudet eller ngt?"
Eric - "hon dricker ekologisk mjölk......" Hahahahah!

jag på bussen:
"Jag HATAR gubbar som kommer in på bussen och luktar absolut vodka mandarin!"
varför jag vet den lukten är ett mysterium för min mor

Min och mirellas defenition på Lördag: "IMONIGÅR!!!"

Josse - "Ja men när DU fyller år kicki DET vet jag!!! (dom har känt varandra i typ 12 år) December!!!"
kicki - "ja fyller år i november!"

Mirella - "Skriv exakt vad du känner!!.... nästan"

Julia karlsson efter ca 10 minuters tystnad:
Julia- "Jag kan inte bita ihop!! :S"

Mitt och mirellas samtal om gympan i bergsjön och där är en as snygg tränare som heter Patrik och Mirella skulle äntligen åka dit och få se honom!

Mirella: "Imon ska ja till bergsjön!! :D"
Jag: ÅÅÅÅH! Patrik! :'''''(((
Jag: HAN HAR DÖTT!! :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Jag: DE STOD I TIDNINGEN I MORSE!!!! (L) : !!
Mirella: DU SKOJAR! :O
Jag: HAHAHAHAH! JAA!!!
Mirella: HAHAHAHAHA shit! :D

Mirella: KOKO!
Jag: HOHO!

MORE COMING UP SOOON! :D

Inga kommentarer: