onsdag 26 mars 2008

SNÖBARNEN!



vi är barn av vår tid
vi är barn av vår tid
är du rädd för ditt eget barn, lilla mamma?
_________________________________________

Om man är född bland proletärer
och gör narkotikaaffärer.
Om man redan är en gång straffad,
så är det lätt att man blir haffad,
till och från
Jag vill känna mej fri, fri, fri.
Det är min filosofi, fi, fi.

Kolla, kolla att jag är en reko kille.
Även om jag kanske sitter på kåken idag
får ni hålla med om att det var inte dit jag ville.
NEJ! Jag tar ett jobb på första bästa ställe.
Läderfotölj och egen telefon.
När jag kommer härifrån,
tänkte jag mitt dumma fån,
och trodde jag var stark,
men jag hamna i en park och levde på att sälja.....

Hadelätten da da umpapa omp
får man inte göra,
inte bra
hadelätten da da umpapa omp
Det var det jag sa det var inte bra
umpapa





Inga kommentarer: