fredag 21 mars 2008

inte aktiv

inte aktiv på internet längre.
Internet's dead
bara för att bilddagboken gjordes om åh ja fattar ingenting ^^

______________________________________________________________


Lars winnerbäck - Tidvis

Jag fick efter allt någonting planerat för idag!
Jag ska vara i stan klockan tre och sen så ska jag träffa Lena
där och så ska vi träffa Marcus :)
och sen ska vi dåå hem till Lena :D
Ja har saknat min prutt!
älskar dig Lena Johansson! <3>
typ känns det som, haha!
så måste jag lyssna på Lars winnerbäck - Jag fattar ingenting
för att jag fattar ingenting om varför allting
endå är någorlunda bra nu.
ja kan inte förstå det :D
Och igår innan man åkte hem från backaplan
med Milla så va vi inne på pressbyrån och så sa ja hej till
Stina och så och hon va så jäävla trött..
tycker synd om henne :/ :(
Men hon ba "Du får hälsa på nån gång!"
jag ba "Aa å så säger ni 'kan du ba ställa in mjölken'?"
haha :D
Men så idag ska det bli mysigt och jag köpte örhängen, ett nytt linne och ett
halsband på H&M igår. Det var massa massa bra :D så att ida
kan man även känna sig lite fin :)
men jag längtar sönder tills jag ska färga håret blont

igen. Jag har liksom pengar till det och allting
så att det är bara kvar att jag ska ringa, men de
e allting sånt ja glömmer, jag vet,
det är typiskt ...

ORKAR INTE SKRIVA MERA!
jag fattar ingenting


PUSS PÅ ER!

hittade inte kortpå halsbandet :D men detta är linnet och örhängena!

Inga kommentarer: